środa, 13 czerwca 2012

Lody bananowe na mleku kokosowym

Przeważnie lody robiłam z bananów z dodatkiem innych owoców. Ten pomysł podpatrzyłam na forumveg.pl.i na ten tychmiast wydał mi się interesujący. A przy okazji niezwykle prosty. No i smaczny, rzecz jasna ;)


Potrzebne będą:

  • 5 zamrożonych bananów bez skórki
  • 0,5 puszki mleka kokosowego
  • 1 łyżeczka aromatu waniliowego
Banany po wyjęciu z zamrażalnika odłożyć na przynajmniej 30 minut (żeby nie zniszczyć miksera). Następnie zmiksować z mlekiem koko oraz aromatem waniliowym i odstawić do zamrażalnika na przynajmniej 2 godziny.

Podawać z łyżeczką dżemu truskawkowego z dodatkiem szczypty wiórek kokosowych oraz mielonych migdałów (można zmielić w młynku do kawy).

***

o jeju jeju! właśnie przed chwilą wpadłam na wyśmienity przepis na lody na blogu Matka weganka i jej dziecko! Mniemam, iż niebawem lody te zawitają w mojej kuchni i na blogu... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...