niedziela, 13 maja 2012

Aromatyczne tosty

Wróciłam z pracy nieprzytomnie głodna. Jak wspomniałam wcześniej, głód jest moim najlepszym, kulinarnym doradcą. Dziś mam dzień na śródziemnomorskie smaki, więc przyszedł mi pomysł na tosty a'la pizza - wyjątkowo smakowite - żeby one tak wyglądały jak smakują...! Mięsożercy nie zauważyliby, braku żółtego sera - mówiłam, że ten majonez jest genialny... ;-)




Potzrebne będą:
  • chleb żytni, ciemny (bez grubych ziaren - może być też graham)
  • pokrojony w plasterki pomidor
  • pokrojona drobno cebula
  • pokrojone w plasterki czarne oliwki
  • sól&pieprz, oregano, czosnek granulowany
Kromki chleba zapiec w tosterze, następnie wyjąć, posmarować majonezem, położyć plastry pomidora, cebulę i oliwki, posypać przyprawami. Zapiekac w piekarniku na górnym opiekaczu przez około kwadrans (kontrolować!)

2 komentarze:

  1. Autorski... ;)
    Prawdę mówiąc wracałam tego dnia z pracy ze świadomością, że nie mam nic do jedzenia. Otworzyłam lodówkę i samo się właściwie napatoczyło. Trzeba było tylko zapiec... ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...