środa, 7 sierpnia 2013

Pasta z ciecierzycy i suszonych pomidorów

Szybka pasta dla bardzo głodnej weganki. Podobną (pastę, nie wegankę) jadłam na spotkaniu wege blogerów  w restauracji Biosfeera i w żaden sposób nie mogę sobie przypomnieć która blogerka ją przygotowała. W każdym razie pasta była pyszna, a to co dziś stworzyłam jest wynikiem wolnej improwizacji oraz pamięci moich kubków smakowych ;)


Weź:

  • puszkę ciecierzycy (odsączyć)
  • kilka suszonych pomidorów z zalewy (u mnie 6 czy 7)
  • sól do smaku
  • sok z cytryny do smaku
Ciecierzycę można oczywiście dzień wcześniej namoczyć i rano ugotować, ale jak zwykle moje pomysły wyprzedzają mnie samą, zatem konserwa często gości w mojej kuchni.

Wszystkie składniki zmiksować. Najlepiej smakuje z zielonym (sałata, rukola itp) oraz oliwkami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...