piątek, 26 października 2012

Sojburgery, czyli przerabiamy nadmiary

Jak mam, to zużywam. A mam  masę masy na kotlety. Zastanawiam się czy  części nie przeznaczyć na pasztet. Właściwie, to jestem bliska podjęcia decyzji na "tak". Póki co korzystam z tego co jest pod ręką, a mam kilka usmażonych już kotletów, pieczywo, pomidory i śmietanę słonecznikową. Poza tym w lodówce pałęta się jakiś chrzan, w szafce przyprawy - idealny zestaw do zrobienia szybkich kanapek.



Potrzebne będą:

Na kanapki:

  • kromki pieczywa - najlepiej z podwyższoną ilością błonnika - graham, ziarniste czy coś w ten deseń
  • kotlety roślinne
  • warzywa - tutaj pomidor, cebula czerwona i korniszon
  • keczup
Na sos:
  • śmietana słonecznikowa
  • chrzan
  • czosnek granulowany
  • przyprawa do sałatek
  • kapka oleju lnianego
  • sól&pieprz
Sos:
śmietanę wymieszać z resztą składników i odstawić na ok. kwadrans.

Kanapki:
Kromki można podgrzać w opiekaczu czy piecyku - jak komu wygodniej - ja nie opiekałam akurat. 

Sosem oraz keczupem posmarować albo kromkę, albo dopiero kotlet położony  na niej - bez znaczenia prawdę mówiąc.

Następnie ułożyć warzywa (może być inny zestaw - wg uznania...)

Wcinać ze smakiem ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...