piątek, 26 października 2012

Sałatka "na gwoździu"

Krótko, gdyż pora późna, a i danie ekspresowe. Z niczego, czyli z tego co akurat miałam w lodówce i na co miałam ochotę - o, takie:



Potrzebne będą:
  • 2 garście pokrojonej sałaty lodowej
  • 1 garstka pokrojonego szczypioru
  • 1 łyżka oleju lnianego
  • 1/2 kotleta z soi (lub każdy inny, roślinny)
  • 2 przekręcenia młynka soli morskiej
  • i cokolwiek wam przyjdzie do głowy lub wyszperacie w przepastnych czeluściach lodówki... ;)
Sałatę, szczypior i pokrojony, podgrzany wcześniej kotlet wymieszac z olejem i solą.
Zjeść.
Smacznego! :)

4 komentarze:

  1. Co to znaczy na gwozdziu? xD
    Ja ciagle podjadam pierogi z soczewica, chyba zjadlam ich juz dzisiaj 20, mam taki ciezki brzuch, ze juz czuje dyskomfort, a jeszcze ciagnie mnie do kuchni xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacne, choć nie wegańskie wyjaśnienie, znajdziesz tutaj: http://www.edulandia.pl/lektury/1,102500,408805,Krupnik_na_gwozdziu.html

      ;D

      Usuń
  2. może być też "na winie" - z tego co się nawinie ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...