piątek, 19 października 2012

Kanapki z majonezem na pociechę

Wróciłam z pracy ok.21.30 uchetana jak Łysek z pokładu Idy i głodna jak wilk. W dodatku okazało się, że po wywałce rowerowej sprzed dwóch tygodni moja prawa noga nadal nie ma się dobrze. Ba, powiedziałabym, iż objawy ewoluują... Czeka mnie zatem jutro wizyta u zakładowego medyka.

Na pociechę (oraz zaspokojenie głodu) wymyśliłam sobie szybką kolację - kanapki z fasomajonezem, o takie:





Produkcja ich jest banalnie prosta.
Potrzebne będą:
  • pieczywo (u mnie "bagietka wiejska" z TESCO)
  • majonez z fasoli
  • papryka
  • cebula
  • natka pietruszki (u mnie mrożona)
  • pestki słonecznika
  • sól&pieprz
Paprykę oraz cebulę drobno pokroić

Pestki podprażyć na rumiano na suchej patelni

Kromki posmarować majonezem, posypać pokrojonymi warzywami, pestkami, natką oraz solą i pieprzem.



Popijałam te rarytasy zieloną herbatą



2 komentarze:

  1. Jeszcze nie doszlam ze soba do ladu w sprawie co zjem na sniadanie, chcialam sobie zrobic nalesniki, ale chyba pojde twoim sladem i zrobie sobie kanapki z tym majonezem, skoro jest w lodowce :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :)
      U mnie takie też będzie śniadanie ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...