piątek, 11 maja 2012

Smażone ziemniaki + sałatka na drugie śniadanie

Odwiozłam moją Osobistą Maturzystkę na egzamin i wróciłam strasznie głodna. To chyba ze stresu...
W domu czekał na mnie majonez z tego przepisu i natychmiast przyszedł mi do głowy pomysł na sałatkę. A jak już wspominałam, lubię smażone potrawy, na ten tychmiast pomyślałam też o ziemniakach pozostałych z wczorajszego obiadu. Wyszło takie coś:


Potrzebne będą:

  • gotowane ziemniaki (ja miałam takie już wymieszane z koperkiem)
  • olej
  • pomidor
  • korniszon
  • kawałek pora
  • pół puszki zielonego groszku
  • majonez roślinny
  • sól&pieprz, szczypta cukru
Ziemniaki usmażyć na oleju

Resztę warzyw pokroić w kostkę, dorzucić groszek, przyprawy oraz majonez i wymieszać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...