piątek, 11 maja 2012

Cynamonowe racuchy z jabłkiem

Cynamonowe racuchy z jabłkiem to dobry pomysł na ukojenie nerwów maturzystki... :)



Potrzebne będą:

  • 400ml mleka roślinnego (u mnie owsiane)
  • 5 łyżek białej mąki 
  • 2 łyżki mielonego siemienia lnianego (zmieliłam w elektrycznym młynku do kawy)
  • 2 łyżki mąki z grochu  (zmieliłam w elektrycznym młynku do kawy)
  • 1 duży cukier waniliowy
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • pokrojone w plasterki, obrane jabłka
  • olej
  • cukier puder
  • cynamon
  • dżem
Pierwszych 6 składników zmiksować na gładką masę i odstawić na ok. 15-20 minut. Następnie dodać jabłka. Smażyć na rozgrzanym oleju wyjmując kawałki jabłek umaczane porządnie w cieście.
Podawać posypane cukrem pudrem i cynamonem, oraz, ewentualnie, z odrobiną (u mnie większą odrobiną... ;) ) dżemu.



2 komentarze:

  1. Przyznam się, że nigdy nie robiłam, zawsze jadłam takie przygotowane przez kogoś. Może w końcu się skuszę? :D
    Mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam. Świetnie smakują też z bananami. Do smażenia raczej nie należy używać zbyt wiele oleju, bo bardzo nasiąkają. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...