poniedziałek, 30 września 2013

Randomowe gotowanie

Dziś krótko.

Kolacja z sałatki pomidorowej pozostałej z obiadu (pomidorki koktajlowe z działki, sól, pieprz, cukier, kapka oleju, szczypior), wymieszanej z kaszą jaglaną



 Smażone ziemniaki w plasterkach z fasolą z puszki (Tesco jest najlepsza)



Jaglana, fasola z puszki+sezam+szczypior, domowe ogórki kiszone



Poranny żurek po azjatycku - cebulę usmażyć w garnku, dodać tarty imbir i czosnek, po chwili tartą marchewkę i pietruszkę oraz krojone pieczarki i kapustę pekińską+ majeranek, czosnek gran. cynamon, szczypta harissy i pieprz - ugotować, dodać żurek z butelki i wędzone tofu w kostkę. Na talerzu dodać sos sojowy i np.olej lniany, chociaż z olejem sezamowym jest wyjątkowy doprawdy.


Kiciuś w cieniu


dzisiejsze mgły z okna kuchennego

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. widok cudny, tylko mierzi mnie jakość zdjęcia

      Usuń
  2. na żurku po azjatycku mózg mi się skończył ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachciało mi się miso, a z braku laku rzeźbiłam... ;)

      Usuń
    2. poza tym załóżmy, że poszerzam horyzonty i wyszła mi wariacja kulinarna w stylu kuchni fusion ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...