wtorek, 23 kwietnia 2013

Sałatka azjatycka

Sałatkę wykonałam naprędce jadąc na niespodziankową imprezę z okazji rocznicy ślubu moich przyjaciół. Zainspirowało mnie TO zdjęcie. Nie miałam edamame, nie wiem co to za zielone drobne zioło, więc użyłam natki pietruszki,  a o szczypiorze kompletnie zapomniałam w pośpiechu. Ale i tak wyszło bardzo smacznie.




Weź:
paczkę makaronu ryżowego, 1 utartą na grubych oczkach marchew, puszkę fasoli flażoletki (takie zielonkawe fasolki, może być inna mała fasola) pęczek natki pietruszki, 2 łyżki uprażonego na patelni sezamu, sos sojowy (sporo wychodzi), olej sezamowy.
Makaron przygotować wg przepisu na opakowaniu. Połączyć z resztą składników. Wymieszać i podawać po ok pół godzinie.
Oczywiście z dodatkami można poeksperymentować.


A tu parę fotek tego z mojego stołu

 Resztki tofucznicy smażone z makaronem i sosem pomidorowym oraz tabasco



Szybkie pesto z tego co znalazłam w lodówce oraz szafkach- prażonych pestek słonecznika i dyni+rukola i natka+czosnek+suszone pomidory wraz z zalewą


 Kanapki z pesto - kiepskie wieczorne zdjecia




 Musli z czekomlekiem ryżowym




Kicia

Lucy
Moje maleństwa



prodidżowe tchnienie  - gra w mojej głowie od kilku dni - właśnie słucham, aż mi dreszcze przez łokcie przechodzą! Mrrrrrr...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...